miercuri, 10 februarie 2010

Whatzafack ?!

Am gasit o conversatie veche prin PC si m-am amuzat copios sa o recitesc. Deci..de ce sa nu o impart si cu voi . Conversatia are un an si ceva.Atentie: pot aparea stari de greata . Si nu..nu arata bine, eram doar politicos.

Enjoy:

Alex^^: hmm :-??
Alex^^: cn esti
fetitza_nebunika_tah: hauarde :*
fetitza_nebunika_tah: frumoshule;;)
Alex^^: wtf?
Alex^^: zici cn esti..
Alex^^: de unde esti..
fetitza_nebunika_tah: pausha sunt din pantelimon tu ?
Alex^^: a..
Alex^^: cu cine ai facut schimb de liste
Alex^^: -_-:
Alex^^: constanta..
fetitza_nebunika_tah: varutu a facut schimb eu nu jh nu ma intercaleazaa
fetitza_nebunika_tah: =)):))=))
fetitza_nebunika_tah: sau tu miai dat add si nu vrey sa recunoshti sa nu iti fie rushine de mine da?
Alex^^: Eu am 30 de pers in lista..
Alex^^: de ce crezi ca ti-as fi dat add?
fetitza_nebunika_tah: shtiu ca sunt dorita si din cauza asta inteleghi?
Alex^^: nici nu te cunosc macar..
Alex^^: ah..
fetitza_nebunika_tah: ai shi tu o poika flumoasa cu tine?
fetitza_nebunika_tah: uithe cu mine sa imi spui daca sunt flumoasha
fetitza_nebunika_tah: iti plache?
Alex^^: da..
Alex^^: arati bine
fetitza_nebunika_tah: mesuk :*
fetitza_nebunika_tah: da cu tine nu ai pui?
Alex^^: nup
Alex^^: nu-mi fac poze
fetitza_nebunika_tah: nci eu nu prea sunt fotogenica:P
Alex^^: crede-ma nu ai vrea sa ma vezi..
fetitza_nebunika_tah: ba dah da incoa ca nu ma intercaleaza =)):))
fetitza_nebunika_tah: poate esti frumosh
fetitza_nebunika_tah: haidi mei frumoshule ;;) nu imi dai pozika?


Dupa a dat sign-out brusc din cate imi amintesc. Probabil tiganu' care fura net a cazut de pe stalp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu