joi, 11 februarie 2010

Wierd day , don't you think so ?!

Deci, eram azi in ora de logica , si am invatat despre silogisme . Vorbea profu ce vorbea si a ajuns la etimologia cuvantului "silogism" . Pentru oamenii mai putin dezvoltati mintal , etimologie inseamna cuvantul tradus motamo , adica intelesul lui .
Nu mai stiu ce mai zicea el si a ajuns la cuvantul "logos".Care in logica inseamna ratiune .Tocmai la asta ne gandeam noi (not). Si acuma a urmat intrebarea capcana a profesorului de logica. "Ma daca va intreb un exemplu mai greu sigur imi raspundeti ".
Clasa in cor "Ok. Intrebati-ne "

Profu :Ce inseamna pedofil ?!
Unu :Cineva care ..erm , ii plac copii
Dupa 1 minut..
Grosu(l) : MICHAEL JACKSON!

Asta a fost cel mai adevarat raspuns care l-am auzit vreodata :-d !

A da , ca tot vorbind de ore , acum o sa va zic ce discutii inteligente s-au purtat la orele de informatica :D.

Deci. Calculatoarele din sala de info au niste numere lipite pe ele. Razvan a luat numaru de la calculatorul sau si la pus la altu :d .

Razvan :Ba sa nu ma turnati .
Daniel :Nu o sa te torn daca imi dai ceva bun (dude , tipu s-a gandit la ce aspus ?!)
Razvan : Ok , iti dau eu ceva bun (ati prins unde bat )
Daniel :cu o privire gen "hahah fututi mortii matii " :PE MATA !
Razvan : Nu stiam ca mama e buna
Eu :speechless.

Peace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu